Ezért nem látod a Google Ads hirdetéseidet:
Jogos a kérdésed. Elindítottuk a hirdetéseidet, egy jó ideje már futnak is: rákeresel a Google-ben és nem látod őket, vagy csak ritkán vagy nem a várt pozícióban jelennek meg.
Ennek okai egyértelműek és a Google rendszerének működési elvében vannak a válaszok:
1. Többször látod, de nem kattintasz rá a hirdetésedre
Miért is tennéd, hiszen a Te fizetsz érte.
Ilyenkor a Google algoritmusa azt a következtetést vonja le, hogy számodra irreleváns az adott hirdetés (mivel többször láttad, mégsem mutatottál semmiféle aktivitást magyarul nem kattintottál rá).
Ezért előfordulhat, hogy a Google nem fogja többet neked ajánlani és nem az elsők között vagy az oldal tetején.
Fontos, hogy a potenciális vásárlók vagy érdeklődők számára teljesen másképp néz ki a találati lista, mert amit Te látsz, az nem feltétlenül egyenlő a célközönség előtt megjelenő találatokkal.
2. Látod és többször rá is kattintasz a hirdetésedre
Ilyen esetben a Google a legközelebbi keresésednél nem feltétlenül a Te hirdetésedet fogja neked megjeleníteni, hiszen a versenyben sokan vannak, másoknak is meg kell jelenniük, másokat is meg akar neked mutatni.
3. Kevés a napi költségkereted
Itt két lehetőség van:
– A nap végére elfogyott a napi költségkeret, így már nem érsz el megjelenéseket.
– Alapvetően kevés a napi költségkeret, így nagyon ritkán jelensz meg.
Összefoglalva: nem szabad a saját hirdetéseidre való keresésből bármilyen következtetést is levonnod. E helyett, meg kell nézni ls kielemezni a Google Ads felületén megjelenő infókat, ugyanis ezek mutatják meg a hirdetéseid való teljesítményét.