Webáruház SEO: mindössze 1 év alatt a Bekamerázzuk! webáruház a legfontosabb kulcsszavára már stabilan uralja Kereső első helyét.
Igen, így már ingyen szerzi az ügyfeleket, hirdetésekre csak “szükségből” és nagyon minimálisan költ, hiszen a webáruház keresőoptimalizálás elérte célját: a Google-ből érkező, minőségi ügyfelek megtalálják az oldalt, ajánlatot kérnek, felhívják és rendelnek.
Pontos előkészítés és jól meghatározott cél
A cél a webáruház és a hozzá kapcsolódó szolgáltatás (biztonsági kamera telepítés) értékesítésének elősegítése a “kamerarendszer telepítés” és az ehhez a hasonlatos kucsszavakra és kifejezésekre való megjelenéssel a Google találati listájában.
Sikerült, íme egy keresés végeredménye a találati listában (2020. június)

305%-os látogatószám növekedés csak a Google organikus kereséseiből.
Ha megnézzük az elmúlt 1 év Google Analytics statisztikáját és összehasonlítjuk az előző évvel (2019. június és 2020. június), amikor még nem csináltuk meg a webáruház teljeskörű keresőoptimalizálást, nagy a különbség.
Íme a grafikon:

Webáruház keresőoptimalizálás folyamata általános esetben, tömören
1. Elemzés:
a webáruház teljeskörű elemzése (Ingyenes honlapelemzés itt)
2. Közös megbeszélés, tervezés:
A kívánt célok eléréshez a munka teljes folyamatát közösen kell átbeszélnünk és megterveznünk a vállalkozás, a webáruház tulajdonosával.
3. Sebességnövelés:
A webáruház sebességének növelése
4. Technikai keresőoptimalizálás:
a főoldal, a kategória oldalak és a termék oldalak szerkezeti javítása, azaz a technikai keresőoptimalizálás
5. Tartalmi keresőoptimalizálás:
közös megbeszélés és munka alapján elvégezzük a kulcsszókutatást, a konkurencia elemzést és elkészítjük a jobb helyezéshez vezető stratégiát. Ezt követően a kulcsszavaknak megfelelően módosítjuk a webáruház tartalmát. Ez egyrészt a főoldalt érinti, majd a termékekre vonatkozó kategória és termék oldalakat is.
Fontos, hogy a kívánt kulcsszavakra néhány blog bejegyzést írjunk.
6. Havi karbantartás:
Fontos, hogy az elvégzett munkát nyomonkövessük, fejlesszük, probléma esetén javítsuk, ez folyamatos odafigyelést igényel a célok elérésig (és utána is).
Főbb pontjai: kulcsszó figyelés, új kulcsszókutatás, konkurencia elemzés, Google nyomkövetés, tartalom írás és fejlesztés.