Mérd le és elemezd ki a Facebook kampányaid sikerességét!

Facebook Pixel (képpont) beállítás

facebook pixel beállítas - kuti.hu

Facebook pixel beállítás - mérd le és elemzd ki a Facebook kampány sikerességét

A Facebook pixel vagyis Facebook képpont egy olyan kódrészlet, amely lehetővé teszi, hogy a Facebook hirdetési kampányaidat lemérd, kielemezd és optimalizálj, illetve célközönségeket hozz létre.

Facebook képpont működése

Amikor valaki meglátogatja a honlapodat és végrehajt egy műveletet (pl vásárol valamit, felhív telefonon, e-mailt ír), akkor a Facebook képpont aktiválódik és jelenti a műveletet.
Így Te is értesülhetsz erről az eseményről, majd ezután egy egyéni célközönség segítségével újra elérheted az adott ügyfelet. Ahogyan egyre több konverzió történik a webhelyeden, a Facebook egyre hatékonyabban fogja megjeleníteni a hirdetésedet azoknak, akik nagy valószínűséggel hajtanak végre bizonyos műveleteket. Ezt hívják konverzióoptimalizálásnak.

Facebook képpont előnyei

Konverziók mérése

Megjelenítés optimalizálás

Egyéni célközönség létrehozása

Honlap forgalom megismerése

Facebook képpont beállítás

A Facebook pixel létrehozása alapvetően nem bonyolult folyamat, de hozzértést igényel. Ha igazán jól akarjuk csinálni, tehát figyelembe veszünk ezzel kapcsolatban felmerülő szempontokat is – összetett feladattá válik. Sok eszközhöz hozzá kell férni: Facebook Hirdetéskezelő, a honlap erre alkalmas adminisztrációs felülete, ahova a képpontot be lehet illeszteni és tesztelni működését, illetve bonyolultabb, de több előnyt kínáló megoldások esetén a Google Tagmanager használatát is ismerni kell.
Ha segítnetünk, vedd fel velünk a kapcsolatot.